1. Γιατί να επιλέξω την αγορά επίπλων στην ΟΙΚΙΑ – EUROSOFA ;
Τα έπιπλα του ΟΙΚΙΑ- EUROSOFA είναι έπιπλα υψηλής αισθητικής και άριστης ποιότητας, εμπνευσμένα από τις τελευταίες τάσεις στην ευρωπαϊκή αγορά επίπλων και τα προσφέρουμε σε τιμές που ανταποκρίνονται στην υψηλότερη δυνατή σχέση ποιότητας – τιμής που είναι δυνατόν να επιτευχθεί.
2. Πού βρίσκονται τα καταστήματά σας ;
2.1 Λ.Κηφισού 108, Αιγάλεω .
2.2 Λ.Μεσογείων 415-417, Αγία Παρασκευή
2.3 Λ.Αλίμου 43, Άλιμος
2.4 Λ.Κηφισίας 114, Μαρούσι
Όλα μας τα καταστήματα διαθέτουν parking για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Επίσης μπορείτε να ανατρέξετε στο www.eurosofa.gr
3. Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας των καταστημάτων σας ;
Κατάστημα Λ.Κηφισού 108 , Αιγάλεω : Δευτέρα-Παρασκευή : 10:00 έως 21:00 και Σάββατο : 10:00-18:00
Κατάστημα Λ.Μεσογείων 415-417, Αγία Παρασκευή : Δευτέρα-Παρασκευή : 10:00 έως 21:00 και Σάββατο 10:00-16:00
Κατάστημα Λ.Αλίμου 43 , Άλιμος : Δευτέρα-Παρασκευή : 10:00 - 21:00 και Σάββατο 10:00- 18:00
Κατάστημα Λ.Κηφισίας 114 , Μαρούσι : Δευτέρα-Τετάρτη : 10:00-20:00 Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή : 10:00-21:00 και Σάββατο : 10:00-17:00
4. Μπορώ να κάνω αγορές επίπλων απευθείας από την έκθεσή σας;
Ναι. Όλα τα έπιπλα των εκθεσιακών μας χωρών είναι προς πώληση για τους υποψήφιους πελάτες και φυσικά είναι διαθέσιμα για άμεση παράδοση. Επιπλέον, εντός του καταστήματος θα βρείτε μοναδικές προσφορές έως και κάτω της μισής τιμής σε επιλεγμένα είδη.
5. Τι γίνεται αν δεν μου αρέσουν τα έπιπλα στον εκθεσιακό χώρο;
Τα έπιπλα των εκθεσιακών μας χώρων είναι προσεκτικά επιλεγμένα ούτως ώστε να εντυπωσιάζουν ακόμα και τον πιο απαιτητικό πελάτη μας. Παρ’ όλα αυτά, εάν αναζητάτε κάτι διαφορετικό, η εταιρεία είναι κοντά στους πελάτες της βοηθώντας τους να διαλέξουν μέσω καταλόγων τα κατάλληλα έπιπλα για το χώρο του.
6. Μπορώ να πληρώσω με πιστωτική κάρτα ;
Βεβαίως και μπορείτε να πληρώσετε μέσω της πιστωτικής σας κάρτας. Η εταιρεία σας παρέχει με αυτόν το τρόπο να κάνετε εύκολα τις αγορές σας ακόμα και με άτοκες δόσεις
7. Υπάρχει κάποιο άλλο πρόγραμμα αποπληρωμών, που μπορώ να χρησιμοποιήσω γιατί δεν θέλω να έχω πιστωτική κάρτα;
Μπορείτε να ανατρέξετε στους τρόπους πληρωμής.
8.Μπορεί η εταιρεία να μου συναρμολογήσει τα έπιπλά μου; Θα έχω κάποια χρέωση για την Υπηρεσία αυτή;
Η εταιρεία είναι πρόθυμη να συναρμολογήσει τα έπιπλα σας σε περίπτωση που μας το ζητήσετε με μια μικρή χρέωση . Η χρέωση αυτή εξαρτάται από το είδος του επίπλου και προβαίνουμε σε αυτή την υπηρεσία μόνο κατόπιν συνεννόησης με τους πελάτες.
9. Θα επιβαρυνθώ με έξοδα αποστολής;
Τα έξοδα αποστολή διαμορφώνονται ανάλογα με τον όγκο, την περιοχή και τον όροφο σας. Τα ποσά αυτά είναι συνήθως ελάχιστα και γνωστοποιούνται στον πελάτη πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Για προσφορές με δωρεάν αποστολή δεν υπάρχουν έξοδα μεταφοράς.
10. Μπορώ να παραλάβω μόνος μου από τα καταστήματά σας;
Βεβαίως. Στην εταιρεία μας υπάρχει αυτή η δυνατότητα, αφού πρώτα ο πελάτης συνεννοηθεί με το αρμόδιο τμήμα για την ημέρα και την ώρα της παραλαβής ώστε τα έπιπλα να είναι συσκευασμένα και έτοιμα και φυσικά να υπάρχει εκεί το απαραίτητο προσωπικό που θα σας βοηθήσει στην μεταφόρτωση.
11. Μπορώ να παραλάβω σε άλλη πόλη, ακόμη και πολύ μακριά;
Βεβαίως και μπορείτε. Η διαδικασία είναι απλή. Η εταιρεία μας συνεργάζεται με μεταφορικές εταιρείες που καλύπτουν όλη την Ελληνική επικράτεια. Η χρέωση της μεταφοράς καθορίζεται από τον όγκο των επίπλων καθώς τη χιλιομετρική απόσταση. Τα έπιπλα μπορούν να σταλούν έτοιμα και συναρμολογημένα, σε περίπτωσης όπου αυτό είναι δυνατόν και πάντα με επιπλέον χρέωση.
12. Μπορώ να κάνω αγορές online;
Η ιστοσελίδα μας διατίθεται για αγορές online. Επίσης μπορείτε να παραγγείλετε ό,τι υπάρχει στους καταλόγους μας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω e-mail. Και κάποιος από το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα σας αναλύσει όλες τις λεπτομέρειες.
13. Μπορώ να κάνω αλλαγή στην παραγγελία μου;
Μπορείτε να κάνετε αλλαγή στην παραγγελία σας μόνο σε περίπτωση που δεν έχει δρομολογηθεί για να την παραλάβετε.
14. Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου και να την παραλάβω κάποια στιγμή αργότερα;
Ο πελάτης μπορεί να προβεί στην παραγγελία και να την κρατήσουμε στις αποθήκες μας αφού πρώτα έχει οριστεί ο ακριβής χρόνος της παράδοσης.
15. Μου παρέχει η εταιρεία κάποια εγγύηση;
Η εταιρεία προσφέρει 2 χρόνια εγγύηση για όλα της τα προϊόντα. Βέβαια υπάρχουν και έπιπλα π.χ σαλόνια, που η εγγύησή τους φτάνει τα δέκα χρόνια. ( Η εγγύηση αφορά το σκελετό του καναπέ).
16. Υποστηρίζετε τους Έλληνες κατασκευαστές;
Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία μας στηρίζει τους Έλληνες κατασκευαστές , τους Έλληνες εργαζόμενους και γενικά την Ελληνική οικονομία.